Forum www.talamrpg.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<   Kroniki Talamu / Talam   ~   Rasy
Administrator1
PostWysłany: Pon 16:54, 06 Sie 2012 
Administrator


Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna


Ludzie- Istoty wielce pomysłowe. Każda z nich może wybrać między dobrem, a złem. Osiągają różny wzrost, wygląd, cechy i upodobania. Jednak wspólną cechą tego gatunku jest ZBYT DUŻE MNIEMANIE O SOBIE. Nie są najsilniejsi, ale dzięki swojej wrodzonej charyzmie, oraz umiejętności nauki sztuk walki, mogą zostać świetnymi PALLADYNAMI. Przemierzają jako BARDOWIE wielkie obszary świata. Są skarbnicą plotek oraz informacji, przy tym również mają talent muzyczny. Pobożni obywatele mają dużą szansę zostać MNICHAMI
-Wampiry (powstają wyłącznie w czasie gry, przez napisanie specjalnego podania, bądź ugryzienie przez innego wampira. Jeśli wampir chce zarazić ofiarę, to musi najpierw dostać zgodę tej postaci):To, tylko i wyłącznie, człowiek, który w pełnię, został ugryziony przez wampira w tętnicę szyjną. Ugryziony w inne miejsce, będzie miał bolesną bliznę ale nic mu się nie stanie. Chyba że wyssie krew jakiejkolwiek istoty, wtedy ona umiera. Jest on nieco słabszy od wilkołaków (pod względem fizycznym), ale mocniejszy od ludzi.Od zmroku do świtu oczy mu się rozszerzają, cera mocno blednie, a zmysły wyostrzają się. W każdą pełnię dochodzą do tego wydłużające się kły. Dobrze opanowany wampir, potrafi powstrzymać się od wypicia krwi osoby stojącej przed nim. Wymaga to jednak dużo ćwiczeń. Co jakiś czas MUSI pożywić się krwią, bo inaczej umrze.
-Wilkołaki (powstają wyłącznie w czasie gry, przez napisanie specjalnego podania, bądź ugryzienie przez innego wilkołaka. Jeśli wilkołak chce zarazić osobę to musi dostać jej zgodę): To, tylko i wyłącznie człowiek, pokąsany przez wilkołaka. Za dnia wilkołak wygląda normalnie, tyle że jest silniejszy od ludzi i woli krwiste posiłki. Podczas pełni zamienia się w maszynkę do zabijania. Pożera zwierzęta, bądź gryzie/zabija ludzi. Jeśli wilk napije się specjalnego eliksiru (odpowiednio wcześniej) to wtedy wygląda jak wilkołak, ale ma ludzką świadomość.
-Kotołaki. To ludzie potrafiący zmieniać się w koty. Mogą to robić kiedy chcą. Każdy kotołak ma jedną, własną, wrodzoną moc. Jest jednak fizycznie słabszy niż wampir i wilkołak. Kotołaki powstają przez ugryzienie przez innego kotołaka.
-Skaven. Czyli zafutrzony człowiek. Pół szczur, pół człowiek.

Elfy- Istoty miłe i łagodne żyjące w zgodzie z naturą. Doskonale dogadują się z dobrymi istotami. Głównymi cechami wyglądu są długie włosy, szpiczaste uszy i łagodne rysy twarzy.. POŁOWA ELFÓW DARZY WSZYSKICH ZBYT DUŻYM ZAUFANIEM, ZAŚ DRUGA CZĘŚĆ JEST BARDZO NIEUFNA. Istoty te są dobrymi CZARODZIEJAMI, bo starają się zrozumieć magię, tak jak wszystko wokół. Kochają rośliny i dobrze je rozpoznają, więc mogą być DRUIDAMI. Dla nieco mniej spokojnych elfów idealna jest profesja ŁOWCY. Hybrydą tej rasy jest półelf (człowiek +elf) który łączy cechy obu nacji.

Drowy- Istoty mroczne i złe. Dosyć wysokie, najczęściej o bladej cerze i ciemnych włosach. Żyją osobno, lub w jakichś małych gromadach, ale potrafią zjednać się i wspólnie stanąć do walki. Są niebezpiecznymi przeciwnikami, ze względu na swój spryt. Nie cenią życia innych, więc NIE CENIĄ TEŻ SWOJEGO ŻYCIA, przez co nie zawsze zwracają na nie uwagę. Zabijają bez skrupułów i bez widocznego powodu, wobec czego są dobrymi SKRYTOBÓJCAMI. Drowy rozwijają się też pod względem magicznym, toteż wspaniałą profesją dla nich jest NEKROMANTA. Nieźle nadają się na kapłanów. Drowem można zostać również poprzez przemianę z elfa na mroczną istotę.

Krasnoludy- małe, silne istoty. Mają twardą skórę, a przybrudzoną ziemią twarz zdobi wielka broda (kobiety mają ją mniejszą). To wojowniczy lud, silny i wytrzymały, wobec czego nadaje się Wojownika . Nie mogą wybaczyć innym pogardy z jaką niektórzy odnoszą się do nich. SĄ BARDZO, BARDZO DUMNE. Drążąc tunele w ziemi i budując kopalnie nabierają dużej wprawy w projektowaniu, więc dobrą dla nich profesją jest INŻYNIER.

Niziołki- Małe istoty nie przekraczające wzrostem 150 cm. Tworzą niezorganizowane państwo. KAŻDY ŻYJE WEDŁUG WŁASNYCH WARTOŚCI I ZASAD, sam lub w małej rodzinie. Nie lubią otwartych wojen. Ich wzrost i długie, zręczne palce lepiej nadają się do profesji ŁOTRZYKA. Niziołki jako jedne z nielicznych istot są obdarzone znakomitym słuchem, co pozwala im wysłyszeć nawet najcichsze głosy (jeśli tylko się skupią). Niektóre z nich mają niesamowity głos, co może się przydać w profesji BARDA.

Gobliny- INTELIGENTE I UZDOLNIONE MAGICZNIE z rodziny jaszczurowato- zielono skórych. Tak, tylko skórą przypominają jaszczurki. Jest ona wilgotna, chropowata I MAŁO ODPORNA NA ZRANIENIA. Dlatego też Gobliny wolą przebywać w towarzystwie większych (gdyż są niskie) i silniejszych istot(np.: Orki). W zwiąku ze swoimi wrodzonymi umiejętnościami magicznymi mogą być Magami. Ze swoją inteligencja są dobrym materiałem na Łotrzyka.

Orki- Istoty MAŁO INTELIGENTNE I JESZCZE MNIEJ WRAŻLIWE. Ponadto są mało zgrane, gdyż każda horda uważa się za lepszą od innych. Do orków zaliczamy też hybrydy (ork +człowiek), które są nieco mądrzejsze od zwykłych osobników. Półorki są w stanie współdziałać ze sobą. To istoty o wielkiej sile, mogące posługiwać się wielkimi broniami, zadającymi duże obrażenia. Ze względu na swoją wielkość i siłę orki, i półorki najlepiej sprawdzają się w roli BARBARZYŃCÓW.

Smoki- Wielkie i silne stworzenia ziejące ogniem. Mają własne uzdolnienia magiczne, więc mogą być CZARODZIEJAMI. Walczą w obronie dobra i są świetnymi PALLADYNAMI. BARDZO ŁATWO SIĘ DENERWUJĄ, ale są wiernymi przyjaciółmi. Mają żal do innych istot, że boją się ich i nie chcą z nimi zadawać. Choć smoki na ogół są dobre, to zdarzają się smoki podążające mroczną ścieżką.

Anioły- Istoty dobre i dobro chroniące. Są mocno uzdolnione magicznie, a więc mogą być tylko CZARODZIEJAMI. Ochraniają niektórych, przed złem. ŚWIĘCIE WIERZĄ, ŻE KAŻDA ISTOTA MOŻE BYĆ DOBRA. Pomagają na ziemi, rzadko się ujawniając. Pracują dla Boga Talamu....

Demony- Istoty zamieszkujące piekło. Doskonale panują nad żywymi bawiąc się ich kosztem. Zabijają, kaleczą, opętują istoty żywe. Wykorzystują swoją wielką moc do tortur. Czasem biorą pod kontrolę jedną istotę i czynią nią zamęt na ziemi. CZĘSTO ZAPOMINAJĄ O MAŁO WAŻNYCH RZECZACH, KTÓRE W NAGROMADZENIU MOGĄ IM ZASZKODZIĆ. Mogą być tylko i wyłącznie CZARODZIEJAMI.

Słowa napisane CAPSEM są wadami każdej rasy, a kolorem- najlepszymi profesjami


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.talamrpg.fora.pl Strona Główna  ~  Kroniki Talamu / Talam

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach